Een goed begin !

Gepubliceerd 1 januari 2007 door Sannie

Heb papa en mama verrast vannacht. Om 23.00 had ik nog voeding gehad en normaal kom ik dan om een uur of 3.30 weer. Papa en mama lagen pas om 2.00 op bed dus die zagen de bui al hangen. Dat ze net in slaap waren en dat ik dan weer kwam. Maar dat was dus niet zo….. Vanochtend werd mama om 7.00 wakker, er stonden twee dingen op klappen hihihi. Ik had dus de hele nacht doorgeslapen ! Maar papa heeft me snel gehaald om mama te verlossen. Goed hxc3xa8, van mij. Nu hopen mijn ouders dat ik dit zo elke nacht ga doen maar ik beloof nog niks !

4 reacties op “Een goed begin !

  • Superrrrrrrrrr!! Wat knap Kaylinn!! Enne…ook al wil dat mischien nog niet iedere nacht lukken…denk dat papa en mama al heel blij zijn met iedere nacht dat het wxc3xa9l lukt!! Grote meid hoor!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

