We zullen doorgaan…

Gepubliceerd 30 december 2006 door Sannie

… tot de kloven over zijn !! hihi. Maar het gaat hier al beter. Gisteren nog wel de huisartsenpost gebeld maar de arts denkt dat het geen spruw is. Mama heeft wel crxc3xa8me gekregen en kolft nu steeds voor mij de voeding. Vanochtend heb ik wel een keer de borst gehad en de pijn was heel wat minder bij mama. We gaan de goede kant op dus. Mama heeft van Wendy een elektrische kolf geleend. Heeft ze gisteravond een keer gebruikt maar ze is er niet kapot van. Handkolfen gaat sneller en ze voelt zich echt een Bertha 1 zegt ze. Geen idee wat ze daarmee bedoelt….. Maar ze probeert het nog wel een keer en anders gaan we gewoon voor het ouderwetse handwerk. Voorlopig dus nog geen Nutrilon voor mij !!

3 reacties op “We zullen doorgaan…

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

