Dat was 2006….

Gepubliceerd 30 december 2006 door Sannie

Eind van het jaar. Tijd voor overpeinzingen over het afgelopen jaar. Is een hoop veranderd. We hebben helaas afscheid moeten nemen van mijn Opa en mijn tante. Maar hebben er ook een geweldig moppie bij gekregen. Wij hebben ons huis verkocht, het huis waar Marco in geboren is. We hebben onze langste tijd hier in Vreeswijk gehad. Tijd voor vernieuwing. Ook het jaar waarin ik het loggen helemaal ontdekt heb. En waarin ik nieuwe vriendinnen heb gevonden via de log. En nu, nu op naar 2007. Moet een geweldig jaar gaan worden, in een nieuw huis in een nieuwe plaats met misschien wel nieuw werk. Een jaar waarin we een tuin moeten gaan aanleggen (wie heeft er een idee??) en ook het jaar waarin Yannick voor het eerst naar school zou gaan. Kleine jongens worden groot…… Maar vooral weer een jaar waarvan jullie niets gaan missen omdat ik gewoon doorga met loggen !!! Allemaal bedankt voor de reacties van afgelopen jaar en tot in 2007 !!!!!! Fijne jaarwisseling !!!

3 reacties op “Dat was 2006….

  • Nee precies! Ook wij zullen in het nieuwe jaar je verhaaltjes weer blijven volgen hoor!! Wij wensen jullie heel veel geluk toe in het nieuwe jaar!!

    Fijne jaarswisseling!!

    Veel liefs Danielle, Eline en ???

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

