Naar de treinen

Gepubliceerd 29 december 2006 door Sannie

Vanochtend ben ik met papa naar de treinen geweest. We gingen eerst met de auto naar het transferium en toe met de tram naar Utrecht. Dat vond ik al heel leuk, we gaan eigenlijk nooit met de tram. En toen op het CS gingen we met de trein naar het spoorwegmuseum. Echt heel gaaf, vooral het hobbelen vond ik erg leuk ! Was nog nooit in de trein geweest maar vond het echt leuk. Aangekomen bij het museum moesten we in een heeeeele lange rij. Na een kwartier wachten waren we nog geen meter naar voren gekomen. Ik werd het een beetje zat dus besloot papa om maar weer terug naar huis te gaan. Jippie ! Weer met de trein mee ! Ik vond het prima. En het was zo rustig in de trein dat ik even op de plek van de machinist mocht zitten. En toen hij ging rijden mochten we ook even bij hem kijken. Op Utrecht CS aangekomen ben ik nog lekker naar de Mac geweest en daarna zijn we naar huis gegaan. Papa neemt nog wel een keer een dagje vrij en dan gaan we echt het museum in zegt hij. Maakt mij niet uit, vond dit ook al heel leuk !

6 reacties op “Naar de treinen

  • Helemaal niet leuk als je zo erg lang moet wachten om ergens in te kunnen! Kan me voorstellen dat je dat een beetje zat was. En nu had je mazzel, want zo maar in een echte cockpit is ook niet iets! Gaaf! Jij wordt later vast machinist?

  • Hey patat man zag dat je in een trein gereden had en dat jij bij de machinist geweest bent cool man!!!!!
    Ga jij dit jaar ook weer hheeeeeeeelllllll veeeeeellllllllll patatjes eten?
    Nou wij wel hoor kom je volgend jaar weer bij ons patatjes eten als jullie nieuwe huis klaar is.
    Kom ik jullie ook helpen met het bouwen van jullie keuken enz. Nou tot snel groetjes Patatman Maikel!!!!!!

  • hoi Sandra,
    Ik heb effentjes gekeken op de website
    leuk.
    Marco je kan echt met de trein naar het spoorwegmuseum.
    Luitjes gezellige jaarwisseling..

  • Ach ja het zijn de kleine dingen die het doen he! Ritje met de trein is al leuk genoeg en dan nog kijken bij de machinist en patatjes eten…Tja dan kan je dag niet meer stuk! Dat snappen we ook wel!

  • Gewoon met de trein mee rijden is al ontzettend stoer…maar jij hebt dus ook nog eens naast de machinist mogen zitten!! Da’s helemxc3¡xc3¡l stoer!! Zoals ik het lees was het zo al een fantastisch dagje weg…enne heb je ook nog eens een dagje tegoed!! Haha goed werk Yannick!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

