Naar bed geweest

Gepubliceerd 29 december 2006 door Sannie

Mama heeft mij vanmiddag om 12.20 op bed gelegd. Was ff stil en heb daarna wel wat gehuild maar ben in slaap gevallen ! Werd rond 14.30 weer wakker. Mama was hier blij mee, hoopt dat ik dat morgen weer doe. Was alleen daarna een beetje dwars. Mama kolft momenteel en ik krijg de melk via het flesje. Maar daar had ik dus geen zin in ! Heb de hele boel bij elkaar gebruld en wou niets drinken. Mama mij dus maar aan de borst gelegd en dat smaakte me beter. Maar ja, zo schiet het niet op bij mama met de genezing natuurlijk ! Ze heeft wel een tip gehad van Sonja, ze gaat zo vitamine druppels halen, die schijnen de kloven snel te laten genezen. Want opgeven daar houd mama niet van, ze heeft zelfs al op het Borstvoedingsforum zitten lezen.

3 reacties op “Naar bed geweest

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

