Adreswijzigingen

Gepubliceerd 29 december 2006 door Sannie

De adreswijzigingen zijn ook af ! Gisteren de mail verstuurd en vandaag de post. Tegenwoordig heeft bijna iedereen een e-mail adres dus ik dacht ik doe ze per mail. Scheelt me weer een aantal postzegels ! En de postzegels waren al goedkoper, kerstzegels, dus ik heb weer wat bespaard…… Heb ook het adres van de weblog vermeld, krijgen we nog wat meer lezers. Ik had trouwens zelf de adreswijziging gemaakt. Aan de ene kant een foto van ons huis en aan de andere kant de tekst. Zal de foto hieronder plaatsen.

3 reacties op “Adreswijzigingen

  • Leuk is dat he, zlef de kaarten maken! Hebben we bij het samenwonen ook gedaan…kwam nu weer naar boven uit de spullen van mijn in oktober overleden oma…toch is dat heel leuk om te doen: zelf maken.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

