Slome dag

Gepubliceerd 28 december 2006 door Sannie

Heb vandaag niet veel gedaan, werd vanmorgen wakker en was niet echt lekker. Gelukkig is Marco thuis, hij is met Yannick naar beneden gegaan en ik heb nog ff lekker gelegen. Ben er wat van opgeknapt maar voel me nog niet helemaal top. Zit een beetje tegen een griepje aan te hangen denk ik. Met de voeding van Kaylinn gaat het redelijk. Ze krijgt nu af en toe een flesje afgekolfd maar vind dat niet zo. Ze drink volgens mij te weinig, blijft er nu ook niet lang genoeg op weg. Kijk het nog een aantal dagen aan, als de tepelkloven weer terugkomen is het denk ik toch einde verhaal. Je moet ergens een keer een grens trekken, hoe graag je ook iets wil. Maar we blijven hopen, wie weet knapt alles weer op.  Vandaag dus weinig gedaan, de Hornbach ook maar ff verschoven. Wel mijn strijk nog weggewerkt dus heb niet de hele dag zitten niksen. De mannen zijn nu boodschappen doen dus ik dacht ff snel  een logje. Zit ook met zussie op MSN, blijkt dat Cor toch nog een keer onder het mes moet maar dat daarna alles goed komt. Goed nieuws dus ! Zie ook ineens dat iedereen oliebollen aan het bakken is. Zussie nu en mijn ouders vanavond… Moet er maar gauw langs denk ik hihi. Wij gaan het zaterdag proberen. Hebben het nog nooit gedaan maar vind het wel leuk nu met Yannick. Heb gewoon simpel kant en klaar mix, jullie horen de bakverhalen later wel….

4 reacties op “Slome dag

  • Hopelijk knap je snel weer wat op, want ziek zijn met oud en nieuw is echt niet leuk! Weet ik alles van! En oliebollen? Die eten we het hele jaar, maar niet met oud en nieuw. Lijkt zo verplicht dat ik dan weer tegendraads ben en ze niet hoef!

  • borstvoeding is leuk en bovenal erg gezond voor de kleine,maar als het er mankementen bij komen kijken dan is dat heel erg vervelend hoop voor je dat het snel over is.het is zo zonde als je moet stoppen!ik kan het weten en heb er echt tranen om gelaten
    succes!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

