Mijn eerste kerst !

Gepubliceerd 27 december 2006 door Sannie

Ik heb mijn eerste kerstdagen er op zitten ! Vond eerste kerstdag wel leuk, ’s ochtend bij Omi op bezoek en de rest van de dag thuis. ’s Avonds kwamen Opa en Oma Daalhuizen eten. Ik heb gewoon lekker de dag doorgebracht op schoot en in de box. Tweede kerstdag had ik er minder zin in. Kwam ook doordat mama wat met mijn voeding aan het klooien was. Ik heb haar namelijk weer tepelkloven bezorgd ( sorry….) en daardoor heeft ze om de voeding gekolfd. Dronk dat niet gelijk goed dus was wat onrustig. En dan waren we ook de hele dag bij Opa en Oma Rijntjes. Vind ik op zich wel leuk maar vind het al wel snel te druk. Ben echt een dame van rust en regelmaat, daar is mama nu ook wel achter ! Ik heb wel hele leuke kadootjes gekregen. Een hele mooie poppenkast van Diane en Danny en een ringetje van Opa en Oma. Vandaag waren we weer lekker thuis. En we hadden bezoek ! Melissa kwam namelijk een dagje en zij heeft de hele dag met mij en Yannick gespeeld. Ze heeft me net zelfs in de tummytub gedaan. Vanochtend had ik nog een leuke verrassing voor haar. Ik heb maar ongeveer 1 keer per week een luier vol en raad eens wie die vanochtend kon verschonen…. hihihi. Nee hoor, mama heeft even geholpen. Die vond het een beetje sneu, ik zit dan altijd van onder tot boven vol. Maar het waren dus leuke dagen ,we hebben heel wat foto’s genomen, hieronder vind je er wat.

4 reacties op “Mijn eerste kerst !

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

