Leuke kerst !

Gepubliceerd 27 december 2006 door Sannie

Ik heb twee hele leuke kerstdagen gehad ! Met een hoop lekker eten en heel veel leuke kado’s ! Het mooiste vond ik toch wel de poppenkast die ik Diane en Danny heb gehad. Lag dan wel niet onder de kerstboom maar was wel hel leuk. Bedankt nog ! Ik heb alle ander kadootjes die wel onder de boom lagen aan iedereen uitgedeeld en heb ze pook geholpen met uitpakken. Was namelijk de kerstman, ik had mijn kerstmannen pak aangedaan. Vandaag waren we lekker thuis en kwam Melissa. Vond ik ook heel leuk, ze heeft met mij spelletjes gedaan en met de poppenkast gespeeld. En papa is de hele week nog vrij dus er komen nog meer leuke dingen. Nog twee nachtjes slapen en dan gaan we samen naar de treinen.  Het heet het spoorwegmuseum, weet niet wat het is maar schijn wel leuk te zijn. Jullie horen het wel. Hieronder nog wat leuke kerstfoto’s !

3 reacties op “Leuke kerst !

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

