Kerstshow

Gepubliceerd 24 december 2006 door Sannie

Gisteren ben ik met papa en mama naar de kerstshow geweest. Vond het heel leuk. Je kon er zelf een kerststukje maken en dat wou ik wel. Papa en mama waren verrast, meestal ben ik namelijk nogal bang uitgevallen maar nu ging ik gewoon tussen de andere kinderen staan. Papa en mama stonden op een afstandje trots toe te kijken. Het kerststukje is heel mooi geworden en staat nu hier op de tv.  Kijk maar eens hoe druk ik was !

En hier is het eindresultaat, mooi toch ?

3 reacties op “Kerstshow

  • Ja geweldige foto inderdaad!! Wel grappig dat Sanne dat ook zegt…lees het net terwijl ik me net daarvoor af zat te vragen of die er nu al langer op stond…nee toch?? Heel mooi!!

    En wat een supermooi kerststukje heb jij gemaakt Yannick!! Kan me voorstellen dat papa en mama beretrots op je waren dat je dat zomaar ff alleen ging doen tussen al die kindjes!! Echt superstoer van je zeg!! En het eindresultaat mag er zeker wezen hoor!! Denk dat papa en mama daar ook heel trots op zijn…en jij natuurlijk ook!!

    Fijne kerstdagen jullie allemaal!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

