Ik en mijn vriendin !!

Gepubliceerd 24 december 2006 door Sannie

Ik wil jullie even mijn nieuwe vriendinnetje laten zien ! Gisteren ben ik bij haar op bezoek geweest. Eerst sliep ze steeds maar toen ik mijn jas al aan had werd ze toch wakker. Papa heeft een foto gemaakt terwijl we bij onze mama’s liggen. Ff ter info we schelen precies twee maanden, 3 kilo en 11,5 cm ! Zullen nog veel foto’s van ons twee volgen denk ik .

4 reacties op “Ik en mijn vriendin !!

  • wat een prinsesjes he lekker van die echte baby’s
    ik hoop dat ze het goed met elkaar kunnen vinden straks dan kunnen we lekker keutelen met ze!!
    liefs

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

