Bijna kerst….

Gepubliceerd 24 december 2006 door Sannie

Kerstavond, de laatste in dit huis. Toch een raar idee. Maar wel leuk dat volgende jaar onze boom in Vleuten zal staan ! Gisteren zijn we op kraamvisite bij Maaike geweest. En wat is ze klein… Valt eigenlijk wel mee maar in vergelijking met onze meid…. Vanmiddag ben ik naar Utrecht geweest om de foto op te halen bij de Portrait Place. Je ziet hem rechts in de zijkolom. Heb het er gelijk van genomen en heb nog een klein rondje shops gedaan. Zowaar nog een paar nieuwe schoenen gevonden. Degene die mij goed kennen weten dat het voor mij een drama is om schoenen te vinden dus ik was heel blij. Zijn Wolky’s, lopen heerlijk zien er leuk uit en ze waren ook nog in de uitverkoop, wat wil je nog meer ! De kids liggen nu op bed en wij gaan zo van onze kerstavond genieten. Marco heeft net de foto ingelijst dus daar kunnen we mooi naar kijken. Zal twee dagen rustig zijn hier maar daarna ben ik terug met de verhalen van de kerst.

4 reacties op “Bijna kerst….

  • mooie foto zus!!maar ik had ook niet andwers verwacht. en ik ben benieuwd naar je schoenen, ik zal ze 2e kerstdag wel zien, als je ze dan aan hebt tenminste! Veel plezier met opa en oma hond(hihi) morgen!

  • wat een leuke foto maar ik had ook niet anders verwacht ben benieuwd 2e kerstdag om hem in het echt te zien ik had ook nog wel een foto van de twee meiden verwacht of komt die nog, gr ma

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

