pff eindelijk ff rust

Gepubliceerd 22 december 2006 door Sannie

Was weer zo’n lekker dagje vandaag. Dat is het leuke van twee kinderen. Yannick heeft zich vandaag goed gedragen dus dacht Kaylinn, ah nu is het dus mijn beurt. Heb vanmiddag weer met d’r rondgehobbeld. Wel ff achter de pc gezeten maar MSN met 1 vinger tikken omdat mevrouw op mijn arm lag ging niet zo. Gelukkig is ze net wel gaan slapen, mischien nog wat naweeen van het prikje ?? Yannick ging een stuk beter vandaag. Mijn donderbui (met regen…) van gisteravond had indruk gemaakt op het jochie. Vandaag gaan we lief zijn samen he mama ? Ja natuurlijk ! Heeft me geholpen met de schoonmaak en verder lekker gespeeld. Tijdens zijn tukkie dacht ik dus het een en ander te doen maar dat viel dus niet mee. Moest dus het een en ander combineren en zo lag Kaylinn te drinken en mama te kletsen met Wendy. Was een tijd geleden dat we zolang aan de telefoon hadden gehangen. Kaylinn was al in slaap gevallen…. En het was dat ik Yannick uit bed moest halen anders hadden we nu nog zitten ouwehoeren. Ach ja, we hebben een hoop gemeen nu natuurlijk en al tijden geen tijd voor mekaar gemaakt. Komt goed in het nieuwe jaar Wen, zit ik ook lekker dichtbij ! En na net de huiskamer te hebben gedaan en de post te hebben weggewerkt heeft Sannie tijd voor een logje. Marco is net gaan lopen dus ben een uurtje home alone. Ga zo denk ik maar eens op MSN kijken, zul je zien is er nu niemand….. Morgen druk dagje, fietszitje voor Yannick uitzoeken, kapstok bij Gamma halen, kerstshow bezoeken. En als laatste Maaike bewonderen. Zal een foto maken van de twee meiden samen, moet een leuk gezicht zijn !

5 reacties op “pff eindelijk ff rust

  • nou msn heb ik nog niet dus doe ik het zo, zou het msn ooit komen? We zien wel. Yannick was gisteren zeker zenuwachtig voor kerst eten op school. De taart van ome piet staat morgen klaar dus pa gaat hem halen. Doe wendy man en kids de groeten morgen, gr ma

  • Tja, het is niet niks twee kinderen en tijd voor jezelf schiet er dan bij in he! Martin is nu met Sven weg en Meike ligt te slapen, dus ik heb nu ook even mijn handen vrij! fijne dagen!

  • Hihi nou d’r staat me heel wat te wachten als ik dat allemaal zo eens bij jullie lees!! Haha gelukkig lees ik over het merendeel alleen maar hele leuke verhalen over jullie kids!! Enne voor andere tips kan ik straks natuurlijk bij jullie terecht!! Hahaha!

    Fijne dagen samen!!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

