Wat voor dag is het vandaag ??

Gepubliceerd 27 mei 2006 door Sannie

Ben ff een beetje de weg kwijt. Krijg je met al die gekke dagen. Maar het is dus zaterdag ! Gisteren de kleding- en speelgoedbeurs gehad in het Dok. Ik help daar als vrijwilliger. Ben gebombardeerd tot chef kassa. Ze dachten dat ik wel te vertrouwen was, zeker gezien mijn Rabobank verleden. Ging nu voor de derde keer. Heb niet zo veel verkocht, het was heel erg rustig. Niet zo goed gepland, een hoop mensen waren natuurlijk een paar dagen weg. En dan ook nog snertweer… Maar ja, we hebben het weer gehad. Is toch altijd weer een hoop werk. Kleding uitpakken, op hangers hangen en op de rekken plaatsen. En na afloop weer alles eraf halen en dan weer sorteren op nummer. Maar we waren nu snel klaar, om 10 waren we weg. Gelukkig wel, ik was het aardig zat. Kon vanochtend ook niet wakker worden. Marco en Yannick gingen boodschappen doen en ik zou nog ff blijven liggen. Werd dus om 11.30 een keer wakker. Maar om nou te zeggen dat ik uitgeslapen ben… Vanavond gaan we lekker steengrillen met zijn drie. Om te vieren dat ik nu op de helt van de zwangerschap zit. (vonden we een goed excuus om lekker te eten!)

Helaas niets meer gehoord van de mensen die ons huis wel leuk vonden. Misschien dat ze nog bellen maar we hadden het eigenlijk al verwacht. Toch wel balen, je hoopt elke keer weer dat het wat wordt. We hebben nog wel even tot we hieruit gaan maar de tijd wordt wel steeds korter. je kan helaas niets anders doen dan afwachten.

Marco zit nu F1 te kijken, ik werk ff mijn log bij en ga dan eens een beetje puinruimen. heb zo’n leuk "To Do"bakje. Kun je heel handig van alles in gooien. Maar ja, moet ook wel eens leeg dus… Morgen gaan we op kraamviste bij Rudi en Ankie. En daarna gelijk ff op de bouw kijken, zij wonen namelijk ook in Vleuterweide. Jullie horen morgen wel hoe het huis erbij staat.

F1

3 reacties op “Wat voor dag is het vandaag ??

  • tja, dat “wat voor dag is het-gevoel” had ik ook al ja!
    he, beurs gehad? zou jij mij dan niet ff waarschuwen? Voor mijn disneyvideobanden? Nouja, zal wel de zwangerschapsdementie zijn he!!
    Veel plezier morgen bij Ankie, doe haar maar de groetjes!!

  • Het Dok ken ik wel..
    En de dagen kwijt herken ik ook. Heb vandaag het idee dat het maandag is en ik dus naar mijn sollicitatiegesprek moet. Ach ja, zat ik in elk geval lekker op tijd en aangekleed al beneden.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

