Hemelvaartsdag

Gepubliceerd 25 mei 2006 door Sannie

Hemelvaartsdag alweer ! Marco is lekker drie dagen vrij dus we hebben een soort van mini-vakantie. Die wordt dan ook goed besteed, gisteren de hele dag op pad geweest. Eerst ’s ochtends naar de verpleegkundige, Govi deze keer. Mijn bloeddruk was goed, ze hadden nu ook de uitslag van bloedonderzoek en dat was ook goed. Baarmoeder groeit goed (zoiets begon ik ook al door te krijgen…) En toen ze de doptone op mijn buik zette was het gelijk duidelijk :  boem boem boem! Gelukkig een duidelijke hartslag. Alles dus weer goed en over 4 weken weer terug. Daarna hebben we Yannick naar oma gebracht, kon hij lekker en dagje spelen. Wij gingen op zoek naar een badkamer. Zal daar wat meer over vertellen in een andere log. Aan het eind van de dag was het dan zover, onze eerste "les"in haptonomische zwangerschapsbegeleiding. (blijft een leuk woord voor galgje hihi) Vond het een beetje raar in het begin maar wie a zegt moet b zeggen dus we gingen ervoor. Marco moest mij op een bepaalde manier aanraken om contact te krijgen. Op een gegeven ogenblik moest hij de baby "zoeken". Dit door zijn hand iets boven mij buik te houden en het verschil in warmte te zoeken. De energie van de baby zal de plaatselijk warmte verhogen. Ik dacht nog ja ja zal wel…. Maar ik had de baby al een paar keer gevoeld op precies de plek waar Marco zijn hand neerlegde. En hij had hem nog niet neergelegd of Daaltje (das onze koosnaam voor de baby) reageerde ! Marco wist niet hoe hij het had ! De vorige zwangerschap heeft het ruim 8 weken geduurd voordat hij het ook gevoeld had en nu was het dus gelijk raak ! Toch wel heel mooi zo’n moment, dan ben je echt ff samen met zijn drie. ’s Avonds thuis nog een keer geprobeerd en ja hoor, gelijk weer contact. Kortom, we gaan zeker door en ben al heel benieuwd wat we de volgende keer allemaal gaan horen !

Nu is het dan Hemelvaartsdag. Vanochtend ff bij mijn opa en oma geweest. Yannick moest daar nog zijn verjaardag vieren. is dus nu weer een Aquaplay Sluis en een aantal bootjes rijker. Wordt tijd voor goed weer, kan hij lekker buiten spelen met zij waterbaan.

Zat net achter de computer toen de bel ging. Bleek een buurman van verderop in de straat te zijn. Hij had iemand die zeer veel interesse had in ons huis ! Of dat de bezichtiging alleen via de makelaar ging of dat het ook zo kon. Ja, officieel makelaar natuurlijk.. Maar vond het eigenlijk niet zo’n probleem om de mensen het huis te laten zien. Bleek dat ze gisteren diverse malen aan de deur hadden gestaan maar ja, wij waren er niet. Ze hadden al bij twee andere woningen hier in de buurt gekeken maar vonden dat niets. ook het huis hier verder in de straat. Was qua onderhoud weinig aan gedaan. Horen we graag natuurlijk ! We hebben hem ons telefoonnummer meegegeven en misschien dat ze vanavond nog kwamen. Zou het er dan toch nog van komen ??? Duimen allemaal !!

Duimpje_op

3 reacties op “Hemelvaartsdag

  • Dat klinkt superspannend! Zou fijn zijn als het huis verkocht werd en je je helemaal op het nieuwe kan gaan richten!

    Wens je een fijne hemelvaartsdag toe!

  • wauw, gaaf zeg dat Marco mijn nichtje (ja, ik hou het op een meisje hoor)kon voelen zeg.Als ik dinsdag bij je kom moet je het me maar goed uitleggen, kan ik dat ook bij jou?

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

