We doen het weer !!

Gepubliceerd 23 mei 2006 door Sannie

Gelukkig, web-log is weer bereikbaar. Had ik dus weer gisteravond. Eerst een log over Yannick’s verjaardag en toen wou ik nog ff de maandag gaan doornemen. Leuke lange tekst, helemaal klaar alleen nog ff opslaan….. aahh !!! Toen liep de boel dus vast. Storing bij Type Pad. Daar ging mijn log, alles weg. Kon ook niet meer inloggen dus heb de boel (na een hoop gescheld) afgesloten en begin dus maar weer opnieuw. Merk ook dat hij de links nu niet meer in een nieuw venster opent dus daar gaan we zo ook nog ff mee aan de slag. Je verveeld je nooit met weblog versie 2 !!Kwaad

Geef een reactie !!

minoesjka2

minoesjka's leventje

Melody Music

Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

Mijn dagboek

door Niels van Veen

Mijn dagboek

door Judith van Veen

