Help !! Ik ben verhuisd !!

Gepubliceerd 18 mei 2006 door Sannie

Regen Ieks… ziet er ff anders uit. Is nu een beetje laat om nog van alles te gaan veranderen maar ik kijk wel ff. Zit op Marco te wachten, kan nu elk moment thuiskomen. Had weer eens "zaken-eten". Om maar een beetje wakker te blijven zit ik maar achter de pc. En het regent buiten ook nog als een gek ! Misschien is dat omdat de verhuizing om te huilen is ?? De tijd zal het leren……

Eén reactie op “Help !! Ik ben verhuisd !!

  • Weet precies hoe je je voelt!! Wat een chaos hee als je dan je logje opent en ziet dan je verhuisd bent! Vind dat je het al aardig op orde hebt trouwens! Vind jij ook dat de regels zo ver uit elkaar staan? En ben je al een beetje wegwijs op de beheerpagina? Ik vind het nou niet bepaald makkelijker geworden! Afbeeldingen centreren lukt me gewoon niet in een logje! Doe echt m’n best om er wat van te maken…maar heb net weer een logje kunnen verwijderen omdat het er gewoon weg niet uit zag toen ik het plaatste…kon het gewoonweg ff niet opbrengen om weer opnieuw zo’n vrolijk logje te tikken..en nu is het dus een baallogje geworden! Hoop dat we er snel aan gewend zijn!

    Groetjes Danielle

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

